Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Kefirek
Treść opinii: Jeden z nielicznych sklepów typu delikatesy zlokalizowany w obrębie Starego Miasta, czynny całą dobę, z szerokim wyborem artykułów spożywczych. Przyszłam po konkretny zakup: bombonierka i torebka prezentowa. Moja opinia dotyczy działu cukierniczego, czasami bywają sytuację, że musimy nagle wybrać coś na mały prezent w formie podziękowania. Przeglądam półkę z asortymentem pakowanych słodyczy: niestety wybór skromny jak na sklep w środku miasta. Braki w asortymencie,puste półki. Czerwiec jest miesiącem popularnych imienin, zakończenia roku szkolnego, kończenia kursów pewno dla tej ostatniej okoliczności potrzebowałam zrobić zakup. Baryłki z alkoholem... wpada mi pudełeczko w ręce, niestety ten prezent słodki odpada... wręczać będzie dziecko. Szukam coś typu czekoladki w tubach, z podziękowaniami nie ma, ale jest szeroka oferta czekoladek komunijnych. W końcu udaje mi się odnaleźć na tyłach półki duże czekoladki znanej firmy z symbolicznym dziękuję. Cena... stanowi tajemnicę. Brak oznaczenia na opakowaniu /na szczęście, bo odpada problem odklejania naklejki/, ale stanowi również tajemnicę przy półce, nigdzie nie ma kodu kreskowego. Nie udaje mi się zlokalizować czytnika na sklepie w obrębie tego działu. Jeszcze pozostaje zakup torebki okolicznościowej prezentowej. Stoisko monopolowe na przeciwko, nie ma pracownika, rozglądam się za torebkami - nie widzę. Przy kasach też nie widzę, by były jakiekolwiek. Ogólna opinia: sklep czysty, wygodnie poruszać się miedzy regałami, kasy czynne, sprawna obsługa, brak oznaczenia czytników, kody kreskowe z opisami - stoisko cukiernicze nieaktualne bowiem, brak asortymentu, bardzo skromny wybór słodyczy pakowanych nadających się na prezent (mowa o przedziale cenowym 25 - 50 zł), brak możliwości zakupu papieru/torebki prezentowejPrzy kasie obsługa sprawna, miła obsługa /Pani A. - z paragonu/. Pani poproszona o pomoc, czy dostanę torebkę podeszła na inne stoisko monopol, po uzyskaniu informacji, że nie ma tam nikogo z obsługi ode mnie. Po chwili przeprosiła, bowiem nie ma poszukiwanego towaru. Pracownik wykonywał swoje obowiązki należycie, widać, że był zaangażowany, mimo szczerych chęci pomocy klientowi nie udało się sfinalizować do końca transakcji /brak towaru/, ale ocena zachowania pracownika z mojej strony jest jak najbardziej poprawna .