Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: KappAhl
Treść opinii: KappAhl jest dość dużym, zwłaszcza ”głębokim” sklepem i 31 maja oferowano tu sprzedaż 3 za 2 co oznacza płatność za dwie rzeczy, trzecia gratis. Asortyment odzieży i dodatków był bardzo zróżnicowany, różne modele/fasony, wzory i kolory odzieży klasycznej i sportowej oraz bielizny i różnych ciekawych dodatków. Sklep był estetyczny i uporządkowany z pomysłowymi prezentacjami ale obsługa tego dnia była bardziej niż skromna. Klienci pozostawieni byli samym sobie a jedyna pracownica przy stanowisku kasowym zajęta była komputerem, wpatrzona w monitor klikała i wystukiwała coś tam. Trudno powiedzieć czy choć katem oka kontrolowała cokolwiek. Sklep nie należy do tanich więc może uznano, że nie ma sensu oferować pomocy. Bywam w sklepach tej sieci czasami, w tym też nie pierwszy raz gościłam ale takiego zachowania personelu doświadczyłam po raz pierwszy. Moje "OK" jest głównie za imponujące zaopatrzenie.