Opinia użytkownika: Bartosz_56
Dotycząca firmy: PGE
Treść opinii: Na kontakt z biurem obsługi klienta składało się dokładnie 3 wizyty. Były one związane z cesją umowy dostawy prądu do niedawno zakupionego lokalu. W trakcie pierwszej wizyty obsługująca pani zasugerowała zmianę taryfy na inną. Przed podjęciem ostatecznej decyzji postanowiłem dokonać obserwacji zużycia prądu na zainstalowanym liczniku dwufazowym. Po podjęciu ostatecznej decyzji udałem się do PGE i spotkałem się na negocjacjach taryf z panią zastępcą kierownika. W trakcie miłej rozmowy pani zaproponowała mi ciekawą promocyjną ofertę. Zdecydowałem się z niej skorzystać. Oferta wymagała przygotowania umowy i akceptacji warunków przez przełożonego, stąd konieczność kolejnej wizyty w innym terminie. Po otrzymaniu umowy drogą elektroniczną, z wydrukowaną umową udałem się do PGE. Mimo dużego ruchu w tym dniu, zostałem obsłużony poza kolejnością z uwagi na kontynuację rozpoczętych wcześniej formalności. Cała operacja odbyła się bardzo szybko, a pani była nadzwyczaj uprzejma. Podsumowując jako niejednokrotny gość PGE (dawniej LUBZEL), zauważam olbrzymią zmianę w sposobie obsługi klienta. W Lubzel obsługa była fatalna, kolejki olbrzymie, a panie sprawiały wrażenie robienia łaski. Tutaj standard był na bardzo wysokim poziomie. Jedyne drobiazgi jakich można się przyczepić, to 1) konieczność wielokrotnej wizyty, ale po części było to spowodowane koniecznością akceptacji specjalnych warunków2) duży tłok podczas ostatniej wizytyPoza tym wszystko było perfekcyjne i profesjonalne.