Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anna_4283

Dotycząca firmy: Media Markt

Treść opinii: W poszukiwaniu nowej pralki udałam się do sklepu Media Markt. Przed wejściem słychać było spokojną muzykę a uśmiechnięty pracownik ochrony zachęcał do wejścia. Wewnątrz sklepu cała podłoga wyłożona wykładziną dywanową, ku mojemu zdziwieniu bardzo czystą jak na ilość odwiedzających osób. Wraz z mężem podeszłam do stoiska z pralkami. Stały ładnie wyeksponowane i każda z nich z opisem ilości programów, poboru prądu i wody. Początkowo nie wzbudziłam żadnego zainteresowania mimo, że poprzedniej alejce stało trzech pracowników. Po obejrzeniu prawie wszystkich niestety mąż musiał podejść do pracowników i poprosić o pomoc. Jeden z nich chętnie udzielił nam porad. Miał szeroką wiedzę na temat każdej z pralek. Poradził dodatkowe środki ochronne, w celu przedłużenia żywotności urządzenia. Po podjętej decyzji co do wyboru pracowniki poinformował mnie o możliwości przedłużenia gwarancji za dodatkową drobną opłatą. Mężczyzna odnosił się do mnie z szacunkiem i mimo moich wielu pytań dotyczących sprzętu przez cały czas był opanowany i udzielał wyczerpujących odpowiedzi. Nie powiedział mi jednak jak wygląda procedura zakupu, po prostu kazał podejść do kasy i zapłacić za towar. Dopiero przy kasie dowiedziałam się, że najpierw muszę ustalić termin dostawy i rodzaj transportu, kasjerka przekazał mi tę informację w sposób spokojny i wskazała palcem gdzie powinnam się udać. Po ustaleniu terminu opuściłam sklep. Pralkę dostarczono pod wskazany adres w ustalonym terminie. Na szczęście w domu był mężczyzna, który pomógł ją wnieść, choć w sklepie zapewniano mnie, że na pewno sprzęt zostanie wniesiony do domu przez firmę transportową. Nie pamiętam dokładnej daty zakupu, pamiętam że był to styczeń 2013 roku.