Opinia użytkownika: Konrad_242
Dotycząca firmy: Cubus
Treść opinii: W poszukiwaniu nowych spodni udałem się sklepu Cubus, mieszczącego się w CH Reduta. Gdy wszedłem, w sklepie było pusto, nie widziałem oprócz siebie żadnego klienta. Pomimo to, nie znalazł się nikt, kto by mnie przywitał w sklepie lub zaoferował pomoc. W związku z tym byłem zdany na siebie. Rozejrzałem się po sklepie oceniając jego czystość oraz ekspozycję ubrań - obydwa aspekty oceniłem dobrze. Wybrałem kilka par i udałem się do przymierzalni. Tak spotkałem jedną z pracownic sklepu, poprosiłem więc ją o pomoc w wyborze odpowiedniego modelu i rozmiaru. Przymierzyłem kilka par, pytając o zdanie pracownicę sklepu. Doradzała mi, mówiąc otwarcie, które są dla mnie lepsze. Rozmawiając ze mną utrzymywała kontakt wzrokowy oraz uśmiechała się. Wspólnie wybraliśmy konkretną parę, którą zdecydowałem się zakupić. Przy kasie obsługiwała mnie ta sama pracownica, która dodatkowo na koniec pochwaliła mój wybór, mówiąc, że bliska jej osoba ma taki sam model i bardzo sobie chwali. Transakcja zakupu przebiegła szybko i sprawnie.