Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Podstawowym plusem kontaktu telefonicznego jest to,że mają bieżącą bazę klientów i dzwoniąc wiedzą bez zbędnej weryfikacji i tysiąca pytań weryfikujących z kim rozmawiają.Telefon odebrała kobieta o przyjemnym głosie,przedstawiła się i spytała w czym może pomóc.Cierpliwie wysłuchała,przedstawionego problemu technicznego,dopytała o szczegóły i poprosiła o chwilę cierpliwości,potrzebnej na konsultację(sama nie umiała mi doradzić).Po ok. 25 sekundach,ponownie usłyszałem miły głos,który podziękował za czas oczekiwania.konsultantka podała mi informację odnośnie ponownego podłączenia usługi(podała termin) i zapytała czy jeszcze może w czymś pomóc. Podziękowała za rozmowę.Plusy:-szybka weryfikacja klienta,-miła obsługa(przyjemny głos),-chęć rozwiązania problemu,-krótki czas rozmowy.Wady:-długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem,-konsultant nie umiał mi pomóc(potrzebna była konsultacja),