Opinia użytkownika: Anna_4766
Dotycząca firmy: Piekarnia Kłos
Treść opinii: 03.06.2013r. o godzinie 13:55 przyszłam do Pierkarni Kłos w Sosnowcu przy ul. Prusa 255 w celu zakupienia pieczywa. Sklep był czysty, pozamiatany. Jedna pani robiła porządki w lodówce z ciastami (układała ciastka). W sklepie obsługiwały w tym czasie 3 sprzedające, przy czy dwie z nich właśnie obsługiwały klientów. Byłam pierwszą osobą w kolejce do składania zamówienia i zostałam od razu przywitana “dzień dobry” i zapytana “co podać?” Zamówiłam jeden chleb wiejski niekrojony. Pani sprzedająca upewniła się, czy rzeczywiście chcę chleb niekrojony. Potwierdziłam, że tak. Podała mi na ladę włożony w papierową torebkę chleb. Nabiła na kasę cenę. W tym momencie poprosiłam jeszcze o dwa rogale francuskie z czekoladą. Podała mi na ladę rogale, także włożone w papierową torebkę. Doliczyła koszt rogali do mojego paragonu. Za zakupy zapłaciłam gotówką. Pani sprzedająca podziękowała za zakupy. Ja również podziękowałam, ale poprosiłam jeszcze o paragon. Pani podała mi go w tym samym momencie, jak prosiła do kasy kolejego klienta. Bardzo dobrze oceniam jakość i szybkość obsługi (czas obsługi w sklepie trwał ok. 3 minut). Podłoga w sklepie była czysta, szyby lodówko-lady były również czyste. Ekspedientki miały założone czepki, były ubrane w białe, czyste fartuszki. Podając pieczywo, zakładały foliowe rękawiczki, które ściągały podczas przyjmowania zapłaty za towary i wydawaniu reszty.