Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Arkadiusz_435

Dotycząca firmy: Real

Treść opinii: Konieczność zrobienia określonych zakupów skierowała moje kroki do Reala. Wybierając kolejkę stanąłem tam, gdzie według mnie było najmniej osób, co miało gwarantować szybkie i sprawne skasowanie zakupów. Stanąłem więc jako 3 w kolejce.Pani kasjerka obsługiwała osoby, które zakupiły wielkogabarytowy produkt z którego kod nie był wczytywany przez skaner. Kod produktu należało więc wprowadzić ręcznie. W tym momencie konieczne było wykonanie przez nią telefonu do odpowiedniego działu. W wybieraniu telefonu pomogła jej kasjerka obok. Ustalanie kodu trwało dłuższą chwilę a kasjerka nie kasowała kolejnych produktów. Po zeskanowaniu wszystkich produktów płatność została dokonana kartą oraz bonami. Ta ostatnia forma płatności sprawiła po raz kolejny konieczność pomocy kasjerki obok. Kolejka w kasie obok, z racji ciągłego przerywania pracy, zaczęła się wydłużać a obsługiwani Klienci byli coraz bardziej niecierpliwi. Obsługa osoby poprzedzającej mnie również nie przebiegła sprawnie. Podczas wprowadzania danych na panel kasjerki, został popełniony błąd. Konieczne było przybycie kierownika zmiany i wprowadzenie kodu wycofującego operację. Kiedy ja byłem obsługiwany, jeden produkt został naliczony dwa razy. Storno wykonywane było przez kasjerkę z drugiego stanowiska. W tym momencie pojawił się kierownik zmiany i poinformował o zamknięciu kasy. Klienci oczekujący w kolejce mieli zostać jeszcze obsłużeni. Czas jaki spędziłem przy kasie to około 25 minut.