Opinia użytkownika: generał102
Dotycząca firmy: PKP Poznań
Treść opinii: Obsługa przy kasie była fatalna. Pani która obsługiwała nie potrafiła skorzystać z pomocy w postaci książki rozkładów, telefonu i komputera. Każdego klienta w tym również mnie pytała o szczegółowe dane dotyczące podróży a mianowicie o której godzinie odjeżdża pociąg i nazwy przewoźnika. Godzinę odjazdu znałam, ale kiedy powiedziałam, że nie wiem jaki jest przewoźnik to Pani zrobiła się czerwona i krzyczała, że ona nie wie jaki jest przewoźnik i że to ja muszę wiedzieć. Pierwszy raz miałam taką sytuację. Zawsze kiedy kupuje bilet na pociąg mówię tylko dokąd chce jechać i o której godzinie. Nikt mnie wcześniej nie pytał o przewoźnika i nikt nie robił z tego problemu. Sytuacja była bardzo nieprzyjemna i zniechęciło mnie to do korzystania z usług kolejowych. W dodatku przez długi proces wydawania biletu przez tą Panią były znacznie duże kolejki.