Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Aleksandra_1451

Dotycząca firmy: Smyk

Treść opinii: Wybrałam się do Smyk-a po prezent dla dziecka znajomych. Wchodząc do sklepu nikt mnie w nim nie przywitał. Personel był widoczny ale niestety nikt nawet na mnie nie zwrócił uwagi ani przy wejściu jak i przy regale przy którym spędziłam 20 min. bo nie byłam w stanie zdecydować się na jeden z 2 kocyków. Po wyborze udałam się do kasy, niestety była kolejka więc cierpliwie czekałam. Jak to w kolejce bywa człowiek ogląda wszystko co jest pod ręką czekając na swoją kolej. Przy kasie ustawione były słupki z żelkami Haribo. Wzięłam jedne do ręki ale ku mojemu zdziwieniu żelki okazały się po terminie ( 3 miesiące) nie sądzę aby obsługa tego nie zauważyła skoro sprzedaje się art. spożywcze tym bardziej w sklepie dla dzieci które są głównie przeznaczone dla maluchów. Żelki były twarde jak kamień. Przyszła kolej na mnie . Pani chyba chciała sprawdzić czy przypadkiem w kocyku nic poza nim nie wynoszę ( zaznaczę że kocyk zapakowany był w pudełko) odpakowała i go wyciągneła (naruszyła ładnie złożony w kostkę kocyk zawinięty w kokardkę) po czym nieskładając go włożyła ponownie do pudełka. Wychodząc ze sklepu kolejne 30 min spędziłam na pakowaniu kocyka do pudełka. Nie jestem w stanie polecić nikomu tego sklepu.