Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Agnieszka_3564

Dotycząca firmy: Lewiatan

Treść opinii: Sklep ten odwiedzam dość często, ponieważ mieszkam w sąsiedztwie. Mam więc porównanie jakości obsługi teraz, a kiedyś i widzę znaczną poprawę. Wszyscy pracownicy starają się być pomocni i mili dla klienta. Niestety objawia się to dopiero wtedy, gdy klient sam o coś zapyta lub poprosi. W trakcie mojej ostatniej wizyty dwie panie wykładały towar z zaplecza rozmawiając przy tym, na tematy osobiste, tak głośno, że słychać je było w całym sklepie. Również jak podeszłam do stoiska mięso/wędliny/sery panie, które tam były rozmawiały między sobą. Dopiero, jak poprosiłam o podanie piersi kurczaka, zwrócono na mnie uwagę. Jedna z pań wróciła do przerwanego wcześniej mycia wnętrza lodówki. Używała szmacianej ściereczki, którą maczała w dość brudnej już wodzie. Nie wyglądało to higienicznie. Ponad to uważam, że takie czynności powinny być wykonywane w takich godzinach, w których ruch klientów jest najmniejszy (albo w ogóle po zamknięciu sklepu). Sama obsługa jest jednak bez zarzutów. Pani udzieliła mi niezbędnych informacji o składzie produktu, gdy spytałam czy ser, który jest w promocji jest serem, czy produktem seropodobnym. Potrafiła polecić dobry jakościowo i smakowo produkt.W sklepie są dwie kasy, z których jedna była czynna. Do drugiej został wzywany specjalnym sygnałem (dzwonkiem) inny pracownik, ponieważ w kolejce stanęło kilka osób. Pracownicy kasowi nie witają się, ani nie żegnają z klientem z własnej inicjatywy. Jednak odpowiedzieli na moje "dzień doby" i "do widzenia".Ogólnie jestem zadowolona z obsługi. Jedynym aspektem, który wymaga poprawy, są rozmowy pracowników między sobą.