Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Jakub_668

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: W puławskim Tesco irytujący jest brak kompetencji niektórych pracowników. Często, gdy zapytać ich o położenie danego towaru na półkach, nie są w stanie odpowiedzieć, lub jak wielokrotnie się zdarzyło - pokierowali mnie do złego stoiska, po czym niekiedy okazywało się, że na półkach sklepowych nigdy nie było nawet produktu, który mnie interesował, tylko jego zamienniki lub podobne produkty. Takie sytuacje miałem nie jeden raz, spędzałem na szukaniu towaru paręnaście minut i jak się okazywało - bez najmniejszego sensu. Dzisiejszego dnia podczas zakupów, gdy chciałem zapłacić, okazało się że jest tylko jedna czynna kasa, ludzie ustawili się w poprzek, przy czym długość tej kolejki równała się z długością prawdopodobnie większą niż suma długości czterech taśm, na których kładzie się produkty. Dodam również, że trzy z automatycznych kas były nieczynne, a kolejki przy nich również nie ubywało. Plusem jest jednak oferta: częste promocje, szeroki wybór asortymentu, jak i w miarę niskie ceny, jednakże moja ocena jakości obsługi "bardzo źle" jest uzasadniona.