Opinia użytkownika: Karolina_1747
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Udając się do sklepu Ikea, byłam zainteresowana zakupem szafki pod sprzęt RTV. Szybko udało mi się znaleźć poszukiwany przeze mnie przedmiot (organizacja sklepu jest bardzo dobra i wszystkie niezbędne informacje można łatwo znaleźć na tabliczkach informacyjnych lub też uzyskać od personelu). Mój zakup musiałam odebrać w magazynie, co oczywiście jest bardzo dobrym rozwiązaniem, gdyż nie trzeba wozić ze sobą wielkogabarytowych rzeczy przez cały sklep. Oznaczenie magazynu jest bardzo logiczne (parzyste i nieparzyste regały), ale jednym mankamentem na jaki napotkałam był brak oznaczenia jednego elementy mojej szafki. Poprosiłam o pomoc Pana z personelu, który okazał się kompetentny i bardzo cierpliwy (zadałam mu kilka pytań, które nie sprawiły mu kłopotu). Pokazał usytuowanie elementu przeze mnie poszukiwanego i przeprosił za brak oznaczenia. Po udaniu się do kasy nie napotkałam problemów z kolejką i zostałam szybko oraz profesjonalnie obsłużona. Pani zaproponowała mi także możliwość wyrobienia karty klienta. Cena produktu okazała się przystępna (szafka składała się z bazy i nóżek i muszę przyznać, że były one tylko o połowę tańsze od samej bazy - 1/3 ceny - co wydaje mi się zbyt wygórowana ceną) , natomiast sam zakup prezentuje się fantastycznie w moim salonie.