Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Avans.pl

Treść opinii: Kiedy podeszłam do działu z drobnym AGD, gdzie chciałam dokonać zakupu żelazka, zauważyłam pracownika Sklepu ubranego w niebieską koszulkę. Wspomniany pracownik w zasadzie od razu podszedł do mnie i zapytał czy może mi pomóc. Pytanie to był dla mnie zbyt szybkie, gdyż nie zdążyłam sama zapoznać się z asortymentem działu w tym Sklepie. W związku z tym faktem, podziękowałam za pomoc. Następnie sama obejrzałam asortyment. Po chwili, kiedy miałam konkretne pytania w związku z wybranymi modelami żelazka, skierowałam je do pracownicy. Udzielono mi odpowiedzi, ale zauważyłam dużą niepewność w postawie tego pracownika (być może się uczył). Rozmowa była prowadzano raczej bardzo "Sztywno" , krótko i na temat. Jednak pracownik nie przekonał mnie do zakupu żelazka w tym sklepie. Podziękowałam za pomoc i przyznałam, że przemyślę jeszcze ten zakup. Sprzedawca nie pożegnał mnie, ani nie powiedział mi do widzenia. Asortyment na danym dziale AGD był bardzo ubogi, zwróciłam uwagę na wiele pustych miejsc, co świadczy o znacznych brakach w towarze. Wszystko było poukładane, ale wiele produktów było zakurzone.