Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Na początku listopada 2012 r. postanowiłem zakupić telefon na abonament u operatora sieci T-Mobile. Dowiedziałem się, że do interesującej mnie oferty (zarówno w salonie jak i na stronie internetowej) jest dołączony trzymiesięczny rabat na abonament i możliwość ominięcia opłaty aktywacyjnej. Przy aktywacji nowego abonamentu musiałbym zapłacić opłatę aktywacyjną w wysokości 49 zł. Natomiast przez migrację z prepaida (tzw. Numer na kartę) na abonament powinienem płacić 1zł, nic nie płacąc za aktywację karty sim w systemie prepaidowym (wystarczy wykupić starter nawet za kwotę 5zł). Udałem się do salonu T-Mobile przy ul. Chrobrego z zamiarem zakupu telefonu na abonament. Pomieszczenie, w którym znajduje się salon jest małe, ale dobrze zagospodarowane, wnętrze wygląda natomiast profesjonalnie. Pod ścianą znajdują się atrapy telefonów, które można dotknąć, zobaczyć, wziąć do ręki. Obok telefonów na ścianie równoległej są akcesoria do telefonów, które można dokupić. Obsługa salonu jest miła, natomiast kompetencje pracowników nie sprostały moim oczekiwaniom. Konsultantka, z którą rozmawiałem nie wpadła na pomysł ominięcia opłaty aktywacyjnej przy pomocy migracji z prepaida (podobne potknięcie można wybaczyć). Konsultantka natomiast nie znała interesującej mnie oferty, którą aktualnie sprzedawał operator. Zapytałem o rabat na abonament, po czym konsultantka poinformowała mnie, że rabat występuje przy aktywacji nowego abonamentu a nie migracji z karty, ponadto trzy razy pomyliła cenę telefonu, a w zamian, w ramach rekompensaty, zaproponowała mi wspomniany wcześniej rabat. Po przeczytaniu i podpisaniu umowy wyszedłem z poczuciem, że konsultantka pomimo najszczerszych chęci nie była w stanie sprostać moim oczekiwaniom. Choć błędy konsultantki można usprawiedliwić chwilowym rozkojarzeniem, nie pozostawia to pozytywnego wrażenia w umyśle klienta.