Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Niestety salon Orange mieszczący się w centrum miasta ma albo niekompetentnych pracowników, albo firmie w ogóle nie zależy na kliencie. Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby cokolwiek zostało tam załatwione jak należy. Pierwszy i ostatni raz kiedy podpisywałam tam umowę konsultantka wydała mi niekompletne dokumenty, a jak się zorientowałam chwilę po odejściu od stanowiska usilnie wmawiała mi, że wzięłam wszystko tylko widocznie gdzieś zgubiłam (nie wiem tylko gdzie mogłam zgubić cokolwiek stojąc przy stanowisku). Za drugim razem przy problemie z zablokowaną kartą SIM pracownik obsługi uprzejmie poinformował mnie, ze karty nie da się odblokować i nie da się odzyskać numeru, gdyż był na to tydzień od zablokowania, a teraz numer przeszedł w stan wstrzymania i już nic nie da się zrobić (o dziwo w innej sieci odblokować kartę się dało - wystarczyło napisać pismo do Centrali z wyjaśnieniem sytuacji i po kłopocie, tydzień później wszystko działało). Ale ostatnia wizyta wyprowadziła mnie z równowagi. Nie dość, ze spędziłam prawie godzinę czekając na wolnego konsultanta (kręciło się ich kilkoro, ale tylko jeden obsługiwał), to nie byłam w stanie załatwić sprawy gdyż numer nie jest zarejestrowany na mnie, a moje upoważnienie do podejmowania decyzji od właściciela (zgłaszane w sieci, przyjęte i zatwierdzone i nigdy wcześniej nie było z nim problemu) nie dotyczy składania reklamacji. Co ciekawe, w innym punkcie obsługi nie było problemu...Zdecydowanie nie polecam korzystania z tej placówki osobom, które chcą cokolwiek załatwić.