Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kakadu
Treść opinii: Z większością sklepów zoologicznych mam dość nieprzyjemne doświadczenia. Niestety pracownicy poszczególnych działów zazwyczaj mają ledwo podstawowe pojęcie o tym, czym się zajmują. Dlatego wybranie się do takiego sklepu jeżeli nie masz pewności co ci potrzeba bywa trudne. Okazuje się jednak, ze w tym sklepie było inaczej. Potrzebne mi były rybki do "uzupełnienia" w akwarium i karma dla tych co już są. Wiedziałam co było wcześniej i chciałam kupić to samo, ale dobrze że pracownik zadał mi rzeczowe pytania dotyczące mojego akwarium, a mianowicie - jaki rodzaj akwarium, wielkość, sposób utrzymania, a przede wszystkim obecnych "lokatorów". Po dłuższej rozmowie okazało się, że kilka rybek które chcę kupić nie mogą być łączone z tymi, które już mam, gdyż prędzej czy później się zjedzą i będą to niepotrzebnie wyrzucone pieniądze. Podobnie było z pokarmem, nigdy nie zwracałam na niego większej uwagi, a okazało się, że powinnam. Wyszłam ze klepu z poszerzoną wiedzą, kilkoma radami na przyszłość i zaoszczędzonymi pieniędzmi (nie zawsze droższy artykuł znaczy, ze lepszy).Pomimo, że wizyta trwała ponad pół godziny jestem zadowolona z obsługi. Powinno być więcej tak kompetentnego personelu.