Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Galeria Sandomierz
Treść opinii: Po dość długiej nieobecności postanowiłem powrócić do serwisu jakośćobsługi.pl i zacząć dokładniej przyglądać się sklepom, a co za tym idzie obsłudze. Dzisiaj "pod lupę" wzięty został sklep sportowy w Galerii Sandomierz. Sklep dość duży, przestronny. Wchodząc do sklepu człowiek ma wrażenie lekkiego zagubienia się. Brakuje podziału na dział MEN oraz WOMAN. Co się tyczy obsługi jest dość specyficzna. Chciałoby się powiedzieć - niby jest, a jakby jej nie było. Akurat miałem okazję zobaczyć dwie kobiety oraz jednego mężczyznę. Jednak był on zajęty rozmową chyba ze swoim znajomym. Klientów co prawda nie było dużo, ale kręcili się po sklepie. Wykazywali małe zainteresowanie Klientami. Zero podpowiedzi, sugestii, uśmiechu. Szkoda. Udało się dokonać zakupu, co prawda później Pan Sprzedawca poprawił się i po wielokrotnym krążeniu podszedł i zapytał w czym może pomóc. Szybko uwinął się z rozmiarami butów i zakup był udany.