Opinia użytkownika: Tomasz_1919
Dotycząca firmy: empik cafe
Treść opinii: Po wejściu do lokalu i podejściu do lady zostałem miło powitany przez personel. Dwie kobiety, ubrane w schludny strój służbowy-brązowa koszula, czarny fartuch. Zapytano mnie czy można mi pomóc w wyborze. Po złożeniu zamówienia na kawę zostałem zapytany czy nie życzę sobie czegoś do niej. Przed uiszczeniem rachunku zostałem zapytany czy uczestniczę w programie rabatowym. Po zapłaceniu, poinformowano mnie o 4 minutowym czasie oczekiwania i zostałem zaproszony do stolika. Stoliki w lokalu czyste, równo poustawiane, ciemna podłoga mocno zakurzona. Usiadłem naprzeciw lady, wyjąłem netbooka. Nie zostałem poinformowany o możliwości dostępu do punktu "HOTSPOT". Po dwóch minutach poproszono mnie o odbiór napoju. Kawa została podana w wyszczerbionym kubku. Po wypiciu kawy, podniosłem się próbując odnieść tacę z kubkiem, na ten widok jedna z obsługujących podeszła do mnie, wyręczając mnie. Zwróciłem jej uwagę na temat uszkodzonego kubka, nie zostałem przeproszony za zaistniałą sytuację. Nie zostałem pożegnany, nie zapraszano mnie ponownie.