Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Opel
Treść opinii: Pawilon, w którym mieści się salon Opla/Chevroleta jest schludny, zarówno w środku jak i na zewnątrz jest czysto. Na frontowych szybach naklejone są informacje o aktualnych promocjach.Wnętrze wydaje się być za ciasne, przez co samochody stoją w tłoku i nie ma możliwości swobodnego oglądania ich.Obsługiwał mnie Pan około 30-35 lat, wysoki, szczupły, ciemne, krótko ścięte i nażelowane włosy. Schludny strój (grafitowy garnitur, różowa koszula, kolorowy krawat), brak identyfikatora z imieniem.Pan podszedł raczej do mnie w sposób lekceważący, nie wstał zza biurka, nie interesował się jakie konkretnie mam potrzeby (nie zadawał pytań), niechętnie udzielał szczegółowych informacji na temat interesującego mnie samochodu (na temat wyposażenia, silnika, ubezpieczenia i innych dodatkowych kosztów), nie wydrukował specyfikacji i cennika. Nie zaproponował oglądania samochodu, ani jazdy próbnej.Ze względu na atmosferę i podejście pracownika, wizyta trwała krótko około 5-7 minut.