Opinia użytkownika: Krzysztof_1512
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Niejednokrotnie zdarzało mi się korzystać z usług infolinii Orange, jednak tylko dwukrotnie do przedłużenia umowy abonenckiej. Dwa razy też się sparzyłem i postanowiłem nigdy więcej ni przedłużać umowy przez telefon. Ostatni przypadek był szczególnie przykry. Bardzo miło brzmiąca pani zaoferowała mi ofertę "specjalnie dla mnie", "doceniającą szczególnie mój 13-letni staż w sieci" itd. Otrzymałem obietnicę dotyczącą przedłużenia abonamentu na dwóch numerach, które posiadam. Po długich negocjacjach (wydawało mi się, że coś wynegocjowałem) ustaliliśmy warunki i pozostawało czekać na aneks, który miał dotrzeć kurierem. I od tego się zaczęło. Mimo zapewnień, że kurier przyjeżdża do 16:00, przyjeżdżał on przez trzy dni z rzędu o 17:30, co zmusiło mnie wreszcie do zmiany planów, by go przyjąć. Aneksy okazały się niezgodne z rozmową telefoniczną, warunki, które zobaczyłem, były gorsze od "wynegocjowanych". Odesłałem aneksy i udałem się do salonu. Tam dowiedziałem się, że jeszcze przed podpisaniem przeze mnie aneksów, pani z infolinii zmieniła mój plan taryfowy na nowy. W związku z tym, że o tym nie wiedziałem, otrzymałem o 50% wyższy rachunek, na który złożyłem reklamację. W dodatku okazało się, że warunki, jakie mi zaproponowano to standard i nie ma w nich nic specjalnego dla mnie. Dodam jeszcze, że system pokazywał pani z telefonu inną kwotę abonamentu, niż w rzeczywistości aktualnie miałem. Ostatecznie okazało się, że osoba, z którą rozmawiałem przez telefon była całkowicie niekompetentna. Odradzam więc przedłużanie umów przez telefon.