Opinia użytkownika: Agnieszka_3554
Dotycząca firmy: American Chicken II
Treść opinii: W American Chicken często zamawiamy jedzenie (do domu, z dowozem). Przez długi czas nie było żadnych problemów, później (widocznie zmieniła się obsługa) zaczęło się przeciąganie czasu zamówienia, przywożono zimne jedzenie. Kulminacja nastąpiła ostatnio. Zadzwoniłam, hałas był niesamowity, pani przyjmująca zamówienie uciszała swoich kolegów, zamówiłam kurczakburgera, pani powiedziała, że będzie za 40 minut. Po 90 minutach zadzwoniłam ponownie, to stwierdziła, że właśnie kierowca wyjeżdża. Zapowiedziałam, że będę płacić kartą. Kierowca po przyjeździe (po kolejnych 20 minutach) stwierdził, że nic nie wie o płatności kartą, nie miałam gotówki w domu, więc musiałam pożyczyć od sąsiadów... Zadzwonił jeszcze do pani, która przyjmowała zamówienie i faktycznie potwierdziła, że miałam płacić kartą, więc kierowca przeprosił. Dobre i to. Po 2 h czekania na jedzenie byłam na tyle zmęczona tym wszystkim, że nie chciałam się dalej kłócić. Usiadłam do jedzenia i mój kurczakburger był... bez kurczaka! Sama sałata, pomidor i trochę sosu. Wywaliłam go do śmieci. Wściekła nie byłam w stanie nawet tam zadzwonić i powiedzieć co o tym myślę. Nigdy więcej nie zamówię od nich jedzenia, póki nie zmieni się pani przyjmująca zamówienia. Jedzenie jest pysze, szkoda, żeby przez niekompetentną obsługę tracili klientów. Pozostaje ewentualnie do tego czasu kupować na miejscu.