Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PSB Mrówka
Treść opinii: Ostatnio podczas zakupów z mamą spotkała mnie dziwna sytuacja. Zawsze miałam dobre zdanie, o jakości obsługi w tym sklepie, jednak podczas tej wizyty moje zdanie się zmieniło. Razem z mamą szukałyśmy żelazka. Na ekspozycji było zaprezentowanych kilka modeli – różne ceny, różni producenci. My szukałyśmy żelazko o firmowego o dużej mocy z dużym wyrzutem pary. Nasze parametry spełniał tylko jeden model, więc bez dłuższego zastanowienia poprosiłyśmy pan, który stał niedaleko o zapakowanie tego żelazka w karton.Młody mężczyzna sięgając z półki produkt popatrzyła na nas i zapytał: „czy widziały Panie cenę tego żelazka, czy wiedzą Panie ile ono kosztuje” – pytania były zdecydowanie nie na miejscu. Nie wiem też, czym sobie z mamą zasłużyłyśmy na takie traktowanie klienta „z góry”. Poza tym cena była widoczna nad produktem, co prawda uważam też, że była zdecydowanie wygórowana, bo 320 zł za żelazko to naprawdę dużo, no ale w ostateczności ja za niego nie płaciłam. Poza tym obsługa nie powinna ingerować w kieszeń klienta.