Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Gdyby ktoś opowiadał mi taką historię w życiu bym nie uwierzył, że w XXI wieku możliwa jest obsługa na takim poziomie. Średni czas oczekiwania na rozmowę ze sprzedawcą około 30 minut. Jak ktoś ma do załatwienia coś na dwóch stoiskach trzeba pomnożyć x2. Mnie zachciało się jeszcze zapytać o raty i kolejne 45 minut zleciało chociaż byłem pierwszy w kolejce. Nigdy jeszcze nie widziałem, żeby do kasy stała kolejka klientów a w kasie nie było nikogo. Mniej odporni rzucali towarem i wychodzili, wytrwalsi stali ponad 15 minut aż Pani, która obsługiwała równocześnie sprzedaż ratalną, kasę i przyjmowała reklamacje podeszła łaskawie do kasy. Pracownicy zajęci sobą bo klientów nie było jak w ostatni weekend przed Bożym Narodzeniem a że nie spotkałem się z tym po raz pierwszy w tym miejscu uznaję, że to taka nowa świecka tradycja.