Opinia użytkownika: Mateusz_864
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Wybrałem się na zakupy do sieciowej drogerii Rossmann w celu zakupienia olejku arganowego. Sklep wyglądał ładnie, produkty były ładnie wyfejsowane. Podłoga na sali sprzedaży była czysta. Jednak nie mogłem nigdzie znaleźć tego olejku. Zacząłem rozglądać się, czy jest ktoś z obsługi na sali sprzedaży. Niestety nikogo nie było oprócz kasjerki na kasie. Więc udałem się do niej pytając ją, gdzie znajdę olejek arganowy, na to kasjerka - blondynka ( nie znam imienia, gdyż miała przysłonięty identyfikator) odpowiedziała mi, że taki olejek jest do ciasta i że go znajdę na Tesco. Trochę mnie to ździwiło i zszokowało, że osoba pracująca w drogerii nie ma pojęcia, że olejek arganowy nie służy do ciasta tylko stosowany jest przeciw wypadaniu włosów. Stwierdziłem wtedy, że osoba ta nie ma pojęcia o produktach. Po chwili opuściłem sklep i stwierdziłem, że już nigdy nie będę robił tam zakupów, bo wiem, że jak będę potrzebował pomocy to nikt mi jej nie udzieli.