Opinia użytkownika: Mateusz_864
Dotycząca firmy: PROVIDENT
Treść opinii: W dniu 19.05.2013 o godz. 11:15 wypełniłem formularz kontaktowy firmy Provident.Już po 14 minutach skontaktował się ze mną konsultant ( godz. 11:29 ) - byłem miło zaskoczony, że firma w tak szybkim czasie kontaktuje się ze mną, aby mi pomóc.Osoba, która oddzwoniła przedstawiła się jako Igor S. i że dzwoni z Provident Polska S.A. oraz poinformował mnie o tym, że rozmowa jest rejestrowana.Kontakt został nawiązany z numeru zastrzeżonego. Moim zdaniem firma powinna jednak kontaktować się z widocznego numeru, gdyż większość osób nie odbiera połączeń zastrzeżonych lub ma ustawione blokowanie takich połączeń - co utrudnia kontakt.Nasza rozmowa trwała 6 minut.W rozmowie poinformowałem Pana Igora, iż jestem zainteresowany pożyczką w kwocie 1500 zł. Konsultant poinformował mnie, że są dwa pakiety ( pakiet gotówka i pakiet przelew) a okres spłaty wynosi 30 , 40 lub 60 tygodni. Również zostałem poinformowany, że aby otrzymać kredyt potrzebny jest tylko dowód osobisty z polskim obywatelstwem oraz trzeba przedstawić uzyskiwany dochód. Niestety konsultant nie zapytał mnie ani o wiek (a przecież mógł rozmawiać z dzieckiem), ani nie zapytał jaki dochód miesięczny posiadam i czy w ogóle posiadam.Wybrałem kredyt na kwotę 1500 zł i okres 30 tygodni.Konsultant poinformował mnie, że przy wyborze "pakietu gotówka" kwota spłaty kredytu wynosi 2568,36 zł. a przy "pakiecie przelew" 1922,45 zł. Natomiast oprocentowanie wynosi 16,5%Pracownik jednak nie poinformował mnie jaka jest dokładna rata tygodniowa w każdym z pakietów.Rozmowa z konsultantem przebiegła w miłej atmosferze. Konsultant był miły i uprzejmy. Jakość rozmowy była na wysokim poziomie. W tle nie słyszałem żadnych innych dźwięków.Na koniec rozmowy konsultant zapytał mnie, czy jestem zainteresowany ofertą i zaproponował spotkanie z doradcą.Po tym jak powiedziałem, że muszę zastanowić się nad ofertą, otrzymałem propozycję kolejnego kontaktu, więc umówiliśmy się na rozmowę w kolejnym dniu.