Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Asupra

Dotycząca firmy: La Grappa

Treść opinii: Pizzerię znam od mniej więcej 7 lat. Przez ten czas konkurencja nie spała i zjeść dużo lepszą i tańszą pizzę od tej serwowanej w lokalu już nie jest problemem. Trwają Juwenalia, więc i lokal na tym zyskał dzięki sąsiedztwu z akademikami. Zamawiając pizzę w lokalu poinformowano nas, że trzeba poczekać ok. 40 minut. Dość długo, tym bardziej, że mieliśmy plany, aby zobaczyć koncert, który miał się rozpocząć za mniej niż 40 minut. Niestety pani, która przyjmowała zamówienie od razu założyła, że nigdzie nam się nie śpieszy i "przecież państwo mogą poczekać, prawda?" Ok, rozumiem, że każdy klient to zarobek dla lokalu, ale technika niczym z infolinii call center telefonii komórkowej zniechęciła mnie do reszty. Menu lokalu jest bogate, jednak wczoraj nie zaproponowano nam niczego innego z kuchni włoskiej, bądź greckiej w podobnej cenie, na co nie trzeba było czekać aż tak długo. Szkoda. Promocje w lokalu są niższe niż u konkurencji, a jakość składników pizzy spadła na przestrzeni lat. Kiedyś do każdej pizzy dodawana była sałatka gratis, co prawda w symbolicznej ilości ale zawsze coś, a obecnie tylko do dużej o średnicy 52, i jak się klient opomni, bo dziwnie zawsze "zapominają" o niej. O jakości piwa i soku dolewanego do niego nie wspomnę, bo tego nie ma... Smutne, że klienta traktuje się jednorazowo, aby go złapać w danej chwili a nie myśli się, żeby zrobić coś dzięki czemu wróci i przyprowadzi znajomych.