Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Na parkingu przed sklepem jest specjalny boks na wózki. Wózki były ładnie poukładane i poprzypinane, na ziemi również panował porządek. Przed wejściem stały dwa kosze na śmieci, były opróżnione z czystymi, nowymi workami w środku. Strefa wejścia również nie można niczego zarzucić, podłoga była czysta. Przy wejściu na salę stał pojemnik na ulotki, w którym znajdowały się aktualne ulotki „Od poniedziałku w Netto ”. Na sali sprzedażowej panował porządek, produkty były poukładane, z widocznymi cenami. Przeszłam do działu z owocami i warzywami produkty, były świeże, ładnie poukładane z widocznymi cenami. Dział z pieczywem nie odbiegał od przyjętej normy. Pracownik sali sprzedażowej ubrany był w firmowy strój. Produkty na stołach sportowych były ładnie poukładane z widocznymi cenami. Dział przemysłowy nie odbiegał od standardów, produkty były ładnie ułożone z widocznymi cenami. Po realizacji mojej listy zakupów udałam się do kasy. Przede mną do kasa tylko 1 osoba (otwarta 2 kasy na 4). Jednak przy kasie nie zostałam, ani przywitana, ani pożegnana kasjerka wykonywała czynność machinalnie prowadząc rozmowę z drugą kasjerką.