Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Niestety bardzo rozczarowała mnie obsługa klienta na infolinii Orange. Dnia 08.05. chciałam zgłosić awarię/brak dostępu do internetu i w tym celu zadzwoniłam na numer *100 i wybrałam temat rozmowy "pomoc techniczna". Połączenie z tą infolinią jest płatne 1,50zł za całą rozmowę, co w przypadku chęci uzyskania pomocy w sprawie telefonu lub internetu powinno być wg mnie bezpłatne. Nie udało mi się jednak połączyć z konsultantem infolinii, tylko cały czas czekając na połączenie słuchałam muzyczki. Wytrzymałam tak 12 minut i w końcu się rozłączyłam. Najbardziej denerwujące było to, że przez cały ten czas czekałam słuchając jakiejś muzyki, a nie pojawił się żaden komunikat, np. "Przepraszamy, obecnie wszyscy nasi konsultanci są zajęci, prosimy czekać na połączenie.". Moim zdaniem takie traktowanie klientów przez Orange jest niepoważne.