Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Piątkowe przedpołudnie 19.04. to chyba nie był najlepszy moment na zakupy w tym Lidlu, bo sklep przeżywał "oblężenie" klientów. Już wchodząc zauważyłam kolejki do kas. Wewnątrz było sporo klientów robiących raczej większe zakupy. Z tego powodu dosyć trudno było poruszać się po sklepie, bo w każdej alejce stali klienci z wózkami i oglądali produkty na regałach. Akurat też potrzebowałam zrobić duże zakupy i dziś zajęły mi one więcej czasu niż zazwyczaj. Gdy w końcu dotarłam do kasy, były czynne 3 stanowiska (spośród 8) i do każdego stało po 5 osób. Kolejki szybko narastały, ale dopiero po jakimś czasie otwarto czwartą kasę, co pomogło tylko na chwilę rozładować kolejki. Obsługująca mnie kasjerka była uprzejma i pracowała sprawnie. Zostałam przywitana, a na koniec obsługi pożegnana prze pracownicę.