Opinia użytkownika: Monika_2485
Dotycząca firmy: The Body Shop
Treść opinii: Po wejściu do sklepu (nie czekając nawet minuty) błyskawicznie podeszła do mnie ekspedientka, zapytała czego konkretnie szukam, po czym wskazała mi odpowiednią półkę. Pokazywała mi różne produktu, oraz ich zapachy. Wyjaśniła mi różnicę między balsamem a masłem. Pracownica powiadomiła mnie o promocji 15% i 10% zniżki. Kiedy zapytałam o odżywki do włosów, poleciła mi odżywkę, której sama używa. Pozwoliła nawet dotknąć swoich włosów w celu demonstracji działania. Do odżywki zaproponowała szampon o podobnej nucie zapachowej. Kiedy podeszłam do kasy tylko z odżywką, zachęciła mnie do zakupu jeszcze jednego produktu w celu skorzystania z promocji. Podczas finalizacji zakupu, grzecznie spytałam czy nie ma problemów ze zwrotem produktów. Odpowiedziała, że wszystkie informacje są na paragonie. Po czym włożyła paragon do torebki i zaprosiła do skorzystania z losowania za bazie paragonu i powrotu z kuponem 15%. Miło pożegnała mnie i zachęciła do powrotu. Podczas zwrotu, ekspedientka byłą widocznie zdziwiona, spytała o powód rezygnacji. Zwrot trwał trochę dłużej niż zazwyczaj się to odbywa. Ale ekspedientki były miłe i uprzejme. Zaprosiły mnie do kolejnej wizyty w sklepie.