Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Dziś wjechałam do Netto. W tym rejonie już dawno nie byłam więc nie miałam świadomości, że parking jest płatny ( 1 zł postój krócej niż godzina) Zapłaciłam, ale mam kilka uwag. Po pierwsze: na wjeździe jest tablica informacyjna, że Netto ma parking, ale napis "płatny" to jest już tak mizerny, jakby celowo, aby złapać klientów. Po drugie: dziś sklep był nieczynny, o czym się dowiedziałam w momencie , kiedy stanęłam przy rozsuwanych drzwiach i nie mogłam wejść. Pan myjący okna informował, że z powodu remontu sklep czynny od jutra. Pytam się dlaczego nie ma informacji na temat remontu na tablicy przy wjeździe? Po trzecie: Pan na parkingu nawet nie zapytał się czy ja do Netto bo sklep jest zamknięty, tylko wziął 1 zł, wystawił bilecik parkingowy i poszedł. Po czwarte ten bilet parkingowy to dość dziwna sprawa. Dlaczego nie ma wyraźnie napisane, że za parking zbiera opłaty Netto?