Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Enter
Treść opinii: Osobiście nie polecam tego miejsca pod względem usług serwisu komputerowego. Samo zdiagnozowanie problemu kosztowało mnie 30zł i tydzień oczekiwania. Pracownik wycenił bardzo wysoko jego naprawę (700zł - wymiana płyty głównej). Laptop został nieprawidłowo złożony po diagnozie - spod obudowy wystawały przewody. Ze względu na wysoki koszt zrezygnowałam z usługi. Jak się okazało w innym serwisie, nawet w przypadku konieczności wymiany płyty głównej, koszt sięgnie góra 300zł. Pracownik serwisu stwierdził, że zostałam wprowadzona w błąd choćby pod względem zakresu usługi (możliwa jest naprawa, niekoniecznie od razu wymiana części), ale też wyceny samego sprzętu (pierwszy serwis oszacował go na 80zł, drugi na 600-700zł, a to spora rozbieżność), na koniec tylko pracownik dodał, że za takie złożenie sprzętu powinni oddać to co zostało im zapłacone w ramach diagnozy. Sama obsługa była słaba, trochę lekceważące podejście do klienta. Serwis ten został mi polecony, natomiast ja na pewno nie polecę go nikomu.