Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Przyszłam dziś razem z moją mamą do banku ING, żeby założyć mamie dostęp przez internet do konta osobistego. Mama chciała, żebym przysłuchiwała się rozmowie z doradcą, żeby nic jej nie umknęło. Akurat w oddziale nie było innych klientów i zostałyśmy powitane i zaproszone do stanowiska obsługi bezgotówkowej na siedząco, co jest bardzo wygodne przy dłuższej obsłudze. Bardzo sympatyczna pracownica wytłumaczyła wszystko w sposób jasny i zrozumiały. Pani wydrukowała odpowiednią umowę i wyjaśniła co w niej jest zawarte oraz powiedziała jak się zalogować i zaproponowała skorzystanie ze stanowiska komputerowego w oddziale. Obsługa tej sprawy przebiegła bez większych problemów i dosyć szybko. Jedyną niedogodnością była zbyt wysoka temperatura panująca w oddziale banku - przy dłuższym czasie wizyty było to trochę uciążliwe. W banku były 2 pracownice ubrane w czarne spodnie i firmowe białe bluzki. Panie miały przypięte identyfikatory imienne.