Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Da Grasso
Treść opinii: Data i godzina wizyty: 06-05-2013 godzina 16:15. Po wejściu do lokalu obsługa wita miłym dzień dobry. Menu są dostępne od razu na stołach. Zamówienie składa się nie przy stoliku, a przy ladzie. Jest to bardzo malutkie miejsce wypełnione ulotkami, więc podchodząc z menu i składając zamówienie, od razu płacimy. Niestety za bardzo nie ma jak sięgnąć po portfel, nie mając gdzie chociaż na chwilę odłożyć trzymanego menu. Bardzo niezręczna sytuacja. Ceny są wygórowane, dostępny tylko jeden rodzaj ciasta, nie można wybrać sosów - są tylko standardowe. Osługa na każdym kroku używa form grzecznościowych. Łazienka czysta i wyposażona. Lustro (już nie w łazience) pełne odcisków palców, siedzenie ze sztucznej skóry popękane i porwane. Czystość okien pozostawia do życzenia. Z sufitu pod oknem zwieszają się prawdopodobnie wyrwane gniazda od prądu. (mapa serwisu "Jakość Obsługi" wskazuje błędny adres. Znacznik powstaje w Sopocie zamiast w Gdańsku)