Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Już dawno nie rozmawiałam z tak natrętnie i kulturalnie denerwującym pracownikiem obsługi klienta, jakim okazał się niejaki pan Daniel K., który zadzwonił do mnie 16 IV w imieniu firmy Orange z propozycją ubezpieczenia NW Amplico Live. Właściwie wcisnął mi polisę, nie reagował na fakt, że mam już nie jedną i nie potrzebuję powielać tego stanu, upierał się przy rzekomo korzystnej kwocie poniżej 30 zł/miesięcznie, mam korzystniejszą – kwartalnie 54 zł, przechwalał ofertę etc. każde moje zdanie podważał. Wypadało powiedzieć mu dosadnie, ale na chamstwo mnie nie stać, więc się zgodziłam na wysłanie mi oferty i jestem zła z tego powodu. Niektórzy pracownicy, a ten na pewno to jakby po Polsku nic a nic – beton. Pan Daniel był przemiły i prze-wkurzający jednocześnie. Od lat jestem klientem Orange ale taki rozmówca trafił mi się po raz pierwszy. Po tej rozmowie doszłam do wniosku, że (przynajmniej czasem) własną kulturę trzeba schować do ”kieszeni” bo inaczej można być zmuszonym do wszystkiego, a to już jest gwałt. Tym razem Orange oceniam nisko.