Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: butyjana.pl
Treść opinii: Nie kupuję obuwia przez Internet (ponieważ przed zakupem muszę przymierzyć), jednak kiedy znajoma osoba poprosiła mnie o kupno butów dla niej - zrobiłam to (było to ok. 3 lata temu, buty zakupiłam w sklepie butjana.pl poprzez popularny portal aukcyjny, gdzie sklep wystawiał aukcje). Wszystko przebiegło bez problemów, ale od tamtej pory na mój adres e-mailowy ciągle dostawałam newsletter przez te ok. 3 lata, chociaż nie przypominam sobie, żebym na jakimkolwiek etapie zakupu wyraziła na coś takiego zgodę. W newsletterach był odnośnik, po kliknięciu w który można było rezygnować z jego otrzymywania. Klikałam w niego i jak mi się wydawało, rezygnowałam z newslettera, jednak nadal go otrzymywałam. W dodatku po pewnym czasie kiedy klikałam w link, aby się wypisać, zaczął wyskakiwać komunikat o jakimś błędzie ("kod deaktywacyjny jest nieprawidłowy"). W tym roku skontaktowałam się z obsługą sklepu poprzez GG (numer był podany na stronie). Rozmów w okresie luty-marzec 2013 odbyło się kilka. W sumie 3 razy dostałam zapewnienie, że spamu nie będę już otrzymywać, dopiero po 3 razie okazało się, że rzeczywiście przestałam go otrzymywać (wcześniej mój adres był usuwany, ale podobno pozostał gdzieś pod bazą danych sklepu i problem musiał być zgłoszony do dostawcy oprogramowania, aby mój adres został stamtąd usunięty). Nawet jeśli chciałabym w przyszłości kupić przez Internet obuwie, to na pewno nie w tym sklepie z tej prostej przyczyny, że nie chcę otrzymywać potem obowiązkowego chyba newslettera i nie móc się z niego wypisać, tylko zawracać obsłudze głowę z powodu problemów technicznych z jakimi boryka się ich sklep. Przebieg procesu wypisywania się z newslettera jest zbyt kłopotliwy, żeby nie powiedzieć karygodny. Dałam 2,5 gwiazdki zamiast 0,5 gwiazdki za obsługę z tego powodu, że na moje wiadomości na GG odpowiadano na bieżąco, żadna moja odpowiedź nie pozostała bez odzewu, a obsługa była miła i kulturalna.