Opinia użytkownika: Rozważna
Dotycząca firmy: PSS Społem
Treść opinii: To ukłon w stronę komuny,bo mimo ,iż sklep jest czysty i zadbany a towary na półkach równo poukładane, to panują tu iście komunijne zasady:bo sprzedaje się tu wędlinę obsuszoną, nieświeżą i grubo skrojoną.Innym tematem są w tym sklepie ekspedientki :są niesympatyczne, nieuprzejmie i aroganckie osoby. Dziś usłyszałam," co to pani zakupy wkłada do wózka? tak nie można", no cóż prócz zakupów zrobionych w tym sklepie do wózka wsadziłam torbę z przeźroczystej folii, w której miałam zakupione wcześniej kwiatki ogrodowe, a wykładając na ladę towary uniosłam tę siatkę do sprawdzenia.Najbardziej wkurzyła mnie forma tej uwagi: arogancka i butna, a na moja informację, iż powinna się przejmować w dziećmi pchającymi brudne buciory do koszyków przeznaczonych na żywność ekspedientka ostentacyjnie wydymała usta.Innym razem kilka miesięcy temu, byłam świadkiem jak przy kasie pracownica sklepu zaczepiła dwóch młodych panów w wieku około 22lat i do jednego z nich powiedziała,że" ma wyciągnąć to, co schował pod kurtką", ten człowiek tłumaczył ,że wraca z treningu i musi zjeść coś słodkiego (kupił czekoladę) i że nic pod kurtką nie ma, bo nie jest złodziejem, lecz do tej kobiety to nie docierało. Dyskusja się przeciągała, w końcu ten ,młody jakże spokojny człowiek rozpiał kurtkę i pokazał a właściwie udowodnił,że nic nie ma pod nią. Nie został nawet przeproszony !. Podziwiałam jego spokój i grzecznosć w stosunku do tej pracownicy, która po jego wyjściu rozpoczęła burzliwą debatę z druga pracownicą zamiast kasować ludzi z kolejki, a na komentarze klientów, którzy całe zajście obserwowali rzekła" no co nie mamy tu kamer, a przecież mogli coś ukraść".Takich przykładów mozna by tu podać jeszcze kilka. Uważam, że powinno się przede wszystkim tych pracowników przeszkolić z profesjonalnej obsługi klienta, lub zwolnić, bo to nie są czasy na "rządzenie się w swoim sklepie" jak to dawniej bywało.Nie polecam tego sklepu.