Opinia użytkownika: Małgorzata_2072
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Przechodząc obok punktu zdecydowałam sie wejść i zapytać o ofertę w punkcie operatora T-Mobile z racji tego, że niebawem kończy mi się umowa u konkurencji. Wchodząc zauważyłam że w punkcie jest "mały tłok" a konsultantka tylko jedna. W oczy rzuciły mi się atrapy telefonów, strefy podzielone na odrębne podmioty, plakaty, reklamy, ulotki. Dopiero po 20 minutach przyszła kolej na mnie. konsultantka była ubrana schludnie i czysto, zadała mi pytania, natomiast zabrakło mi trochę zainteresowania tym czego potrzebuję. nie zapytała mnie czy potrzebuje internetu, sama musiałam powiedzieć że ma być to opcja na firmę gdzie konsultantka zaczęła mi już mówić o opcji prywatnej, nie zapytała jakiego telefonu potrzebuję, nie uruchomiła mi żadnego z nich. Dużo czasu zajęło jej szukanie czegoś w komputerze. Powiedziała że do zawarcia umowy potrzebuję określone dokumenty, kiedy wychodziłam wstała i i mnie pożegnała. Wyszłam z salonu trochę zniecierpliwiona, znudzona i nadal niezdecydowana. Raczej do salonu nie wrócę.