Opinia użytkownika: Monisiolec
Dotycząca firmy: pyszne.pl
Treść opinii: Z usług serwisu pyszne.pl korzystałam po raz pierwszy. Za pośrednictwem tego serwisu dokonałam zamówienia w jednej z pizzerii we Wrocławiu. Skorzystałam z kodu, który otrzymałam, i został poprawnie przyznany rabat 10zł. Interfejs użytkownika oczywisty i zrozumiały. Czas dostawy, który otrzymałam z serwisu w wyniku odpowiedzi na moje zamówienie, zgodny z rzeczywistością - został więc poprawnie oszacowany. Jedyne co mi się nie spodobało, to obsługa realizacji kodów rabatowych. Na kuponie z kodem, który otrzymałam, zostałam poinformowana, że aby móc skorzystać z rabatu, należy dokonać płatności on-line lub PayPal. W związku z tym, w polu sposób płatności wybrałam płatność on-line. Następnie przeszłam do wpisywania kodu rabatowego. Po wpisaniu i zatwierdzeniu kodu, system sam zweryfikował dopuszczalne formy płatności, dlatego też zniknęła opcja płatności przy odbiorze, ale tym samym zniknął również mój wybór, który nie został zapamiętany. Od serwisu spodziewałabym się zapamiętania mojego wyboru, a po wprowadzeniu kodu - weryfikacji wybranej formy płatności, ewentualnie komunikat z prośbą o zmianę formy płatności bądź rezygnacji z rabatu, jeśliby się one wykluczały. Takie błędy w działaniu strony powodują irytację klienta i tracony czas na powtarzaniu tych samych czynności, za co minus.