Opinia użytkownika: Monika_2513
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Personel sklepu oceniam jako pomocny oraz przyjazny klientom (w przypadku problemów z asortymentem pojawia się pracownica lub pracownik), życzliwy (kasjerki proponują darmowe reklamówki, produkty w promocji, życzą miłego dnia itp.). oferta sklepu jest zbliżona choć nieadekwatna do innych punktów tej sieci marketów, często brak produktów, które można dostać w innych Polo Marketach. Dodatkowym atutem są również oddzielne kosze z produktami w cenach promocyjnych ze względu na zbliżający się termin przydatności. Największym mankamentem sklepu jest wszechobecna ciasnota, co wynika zarówno z nieprzystosowania powierzchni lokalu do tego rodzaju popularnego marketu, jak i duża liczba klientów. Niedogonienie stanowią częste awarie terminala, uniemożliwiające płatność kartą, brak koszyków na zakupy oraz wspomniane już kolejki do kas (stoisko z wyrobami mięsnymi nie stanowi wyjątku). W części z wózkami panuje zazwyczaj nieład.