Opinia użytkownika: Marek_626
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Byłem klientem Ery, a potem T-mobile 12 lat. Kiedy firma zmieniała właściciela, a także nazwę miałem nadzieję, że będzie to zmiana na lepsze, ale nie wziąłem pod uwagę, że zmienił się szyld, a pozostali ci sami ludzie. Zawsze cierpła mi skóra kiedy musiałem się kontaktować z konsultantami Ery, ale poziom arogancji w T-mobile jeszcze wzrósł. Wczoraj podpisałem rezygnację z tej usług tej firmy, a dzisiaj zadzwonił konsultant. Nie zrozumiałem jak się przedstawiał ani w jakim celu dzwoni, ale w notatce o rozwiązaniu umowy ostrzegali, że w ciągu 24 godzin odezwie się konsultant z działu "utrzymania klienta". Rozumiem potrzebę weryfikacji klienta, sam nie chciałbym aby ktoś się pode mnie podszywał, nawet nauczyłem się cyferek pesela na tak okoliczność, ale po szóstym pytaniu potwierdzającym że ja to ja wymiękłem, i dla żartu podałem nieprawdziwe dane. Zostałem ostrzeżony, że nie dowiem się kiedy rozwiążą, że mną umowę. I już niczego się nie dowiem, bo pan się rozłączył. A myślałem, że firma zatrudnia kompetentnych ludzi i dzień wcześniej w salonie konsultant udzielił mi właściwych informacji (bardzo cierpliwy pan z salonu przy Wojska Polskiego w Zielonej Górze). Zaraz, zaraz że niby to ja jestem niekumaty i lepiej dzień później mi to powtórzyć!? No dziękujemy juz tej firmie.