Opinia użytkownika: CiociaKlocia
Dotycząca firmy: Extraskutery.pl
Treść opinii: Zadzwoniłam do serwisu, ponieważ jest on jedynym proponowanym miejscem rekomendowanym przez sprzedawcę skuterów Zipp w Lublinie. W zeszłym roku wygraliśmy skuter Zipp. Niestety była już brzydka pogoda i nie było szans na jazdę. Skuter przestał całą zimę, rozładował się akumulator. Po naładowaniu pojawił się kolejny problem - po odpaleniu gaśnie. Skierowałam się na linię telefoniczną serwisu, opisałam co się dzieje. Pan po drugiej stronie od razu stwierdził, że jest potrzebny przegląd po zimie, regulacja, czyszczenie gaźnika itp. Pan szedł w zaparte, że jest to niezbędne, pomimo, że skuter jest nowy i ma na liczniku aż 6,5 km ;) Koszt - 150 zł. NA pytanie o naprawę gwarancyjną usłyszałam, że takich rzeczy reklamacja nie obejmuje :/ To skandal. Nowy skuter nie działa a ja mam gaźnik czyścić.