Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: mtu24.pl

Treść opinii: 21 kwietnia 2013 roku podczas wieczornego powrotu z Warszawy w moim samochodzie wyłączyły się światła przez co nie mogłem kontynuować jazdy. Przy polisie ubezpieczeniowej swojego pojazdu mam również wykupione ubezpieczenie Assistance Komfort dzięki któremu mogłem wezwać bezpłatnie pomoc drogową, która pozwoliła mi dostać się do domu jeszcze tego samego dnia. O godzinie 21:50 doszło jak wspomniałem do awarii oświetlenia całego samochodu. Długo się nie zastanawiając wybrałem numer telefonu do ubezpieczyciela by wezwać pomoc. Na połączenie z konsultantem nie czekałem długo. Podczas pierwszego telefonu konsultantka zapytała mnie o dane osobowe i numer polisy ubezpieczenia a następnie poinformowała, że w tej godzinie nie są w stanie zweryfikować czy mam faktycznie ubezpieczenie, przez co muszę być świadomy, że mogę zostać obciążony za pomoc drogową i obiecała za 15 minut się do mnie odezwać. Tak też się stało, tylko że mój telefon jest zablokowany na połączenia z numerów prywatnych i automatycznie odrzuca połączenie. Oddzwoniłem ponownie na numer infolinii i ponownie wybierając odpowiednie opcje połączyłem się z tą samą osobą pytając czy telefonowała do mnie. Konsultantka faktycznie dzwoniła w celu ustalenia jeszcze raz dokładnego miejsca gdzie jestem tj. województwa (godz. 22:27). O godz. 22:55 zadzwonił do mnie telefon z pomocy drogowej na którą oczekiwałem ok. 30 minut (jechała z Siedlec). Bardzo uprzejmy Pan zabrał mój samochód z drogi na lawetę i zawiózł do domu w którym znalazłem się o godz. 23:50. Ogólny czas pomocy i załatwienia formalności wyniósł ok. 2 godzin.