Opinia użytkownika: mayabee
Dotycząca firmy: Apteka
Treść opinii: Wizyta dotyczyła odebrania zamówienia złożonego przez Internet za pomocą ( lek przeciwbólowy i probiotyk dla dziecka)Po podaniu przeze mnie nazwiska i nr zamówienia pani farmaceutka udała się na zaplecze. Wróciła po dłuższej chwili – jej koleżanka z okienka obok zdążyła w tym czasie obsłużyć kolejną osobę. Zamówienie okazało się (po raz kolejny) niekompletne . Brakowało jednego z produktów, o czym obsługująca nie wiedziała i o który trzeba było się upomnieć – wyjaśnić konkretnie co zamawiałam, w jakiej postaci (kropelki, kapsułki czy saszetki) itp. Obsługa nadal miała problem z odnalezieniem produktu, dopiero wskazówki, że zwykle przechowuje się go w lodówce pomogły skompletować zamówienie. Również opakowanie nie było adekwatne do deklarowanego na stronie internetowej ( z nr zamówienia, danymi itp.) – po prostu nie było opakowania . Dość długo trwało też sprawdzenie przez obsługującą cen produktów, które różnią się (są dużo tańsze) od tych w aptece stacjonarnej przez co realizacja zamówienia przedłużała się i w aptece zrobiła się kolejka. Niemniej jednak ze względów ekonomicznych zakupy oceniam pozytywnie.