Opinia użytkownika: JOEGARRET
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Czytając, opinie na temat sklepu Jysk w Pabianicach przychylam się do pozostałych opinii. Personel jest miły i bez problemu można go "zlokalizować" . Zawsze odpowiednio ubrany zgodnie ze standardami firmy. A co do asortymentu i wyglądu sklepu?. No cóż , nie można mieć wszystkiego na powierzchni tak małego sklepu - w porównaniu do łódzkich placówek dysponującymi większą powierzchnią. Uważam, że asortyment jaki proponuje sklep - nie jednokrotnie w bardzo dobrej cenie - jest wystarczającą rekompensatą by "przymknąć" oko na drobne niedociągnięcia i nieczytelność oznaczeń.Niestety jedynym mankamentem jest brak możliwości wymiany towaru na inny. Mam tu na myśli , np: materac piankowy - zakup którego niedawno dokonałem - który fabrycznie został zafoliowany w rolkę. Na sklepie nie można było sprawdzić produktu. Nawet pan który obsługiwał, sprzedawał mi ten materac stwierdził : " że jeszcze musi się uleżeć ... ". Po wyjęciu z folii stwierdziłem , że produkt mi nie odpowiada i zadzwoniłem do sklepu z zamiarem wymiany. Odpowiedź jaką otrzymałem była niby stanowiskiem firmy : " że wymieniają towar TYLKO w fabrycznych opakowaniach" .... Więc jak sprawdzić nie niszcząc fabrycznego opakowania . hym, a wystarczyłoby trochę zdrowego rozsądku w podejściu do klienta.Podsumowując: Sklep i obsługa warta polecenia :)