Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Jestem klientem mBanku od kilku lat. Nie mam zastrzeżeń do obsługi internetowej.polegającej na przelewach lub innych transakcjach. Te, są wykonywane szybko i bezproblemowo. Niestety, na moim rachunku wystąpił pewien problem, a jedyna możliwością, by go rozwiązać był kontakt z obsługą banku. Jedyna możliwość szybkiego kontaktu - to m-linia. Zmuszony byłem zatem skorzystać z tego sposobu. Nawigacja dość łatwa w obsłudze, czas oczekiwania na konsultanta już nieco gorzej. Kiedy udało się połączyć sądziłem, że uzyskam satysfakcjonujące mnie informacje. Nic bardziej błędnego. Konsultant podał mi jedynie ogólne informacje, a jak usłyszałem na załatwienie mojej kwestii muszę czekać do końca tygodnia, bo jest kolejka i pewnie moja sprawa oczekuje w kolejce. Na pytanie o możliwość kontaktu z osobą bardziej kompetentną usłyszałem natomiast, że jest to niemożliwe. Nie polecam zatem kontaktu z m-linią, bo jest to i strata czasu i jednocześnie zbędne koszty. Na konkretne informacje nie ma co liczyć. Ja przynajmniej ich nie uzyskałem.