Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Miałam problem techniczny ,zadzwoniłam na infolinię,czas oczekiwania bardzo długi ok 25, następnie po uzyskaniu połączenia pracownica stwierdziła,ze nie ma podglądu do moich danych, więc ponownie mnie przełączy , po kolejnym ok 8 mni oczekiwaniu ponownie usłyszałam głos pracownicy , która stwierdziłą,że miała problemy techniczne i dopiero mnie przełącza, po czym połączenie zostało przerwane. Straciłam czas oraz cierpliwość ,zgłosiłam reklamację na stronie z prośbą o kontakt ok godz 20 ,ponieważ długo pracuję.Minęło kilka dni telefonu po 20 nie było,nie było też odpowiedzi mailowej,otrzymałam 2 telefony we wcześniejszych godz , nie mogłam ich odebrać w pracy, poza tym były z nr zastrzeżonego, więc pewności nie mam ,że były z N.Jestem bardzo niezadowolona i zastanawiam się nad zmiana operatora