Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Przed udaniem się do placówki Banku Citi handlowy zasięgnęłam informacji na Infolinii Banku, uzyskałam informację o ofercie dotyczącej karty kredytowej Wizzair MasterCard, na którą można zbierać punkty i w rezultacie zamienić je na bilety lotnicze liniami Wizzair. Pan na Infolinii przedstawił mi ofertę promocyjną, dzięki której miałam uzyskać startowe 1000 pkt i przez pierwszy rok nie uiszczać opłaty za kartę (w wys. ok. 8 zł miesięcznie). Aby złożyć odpowiedni wniosek udałam się do placówki Banku Citi Handlowy przy ulicy Płockiej 17 w Warszawie, gdzie obsługiwało mnie jednocześnie dwóch pracowników Banku. Panowie byli nad wyraz sympatyczni i widać było, że chcą mi pomóc, lecz okazało się, że nie znają oferty, o którą poprosiłam. Wg posiadanych przez nich informacji, mogłam założyć kartę i wybrać jedną z opcji: albo otrzymać startowe 1000 pkt albo przez pół roku nie uiszczać opłaty za kartę. Panowie poświęcili około 15 minut na szukanie w systemach informacji, czy może oferta promocyjna się nie zmieniła. Ostatecznie zaproponowali mi założenie karty wg posiadanych przez nich oferty i późniejsze złożenie reklamacji na Infolinii Banku. Z racji tego, że bardzo zależało mi na karcie, postąpiłam zgodnie ze wskazówkami i złożyłam wniosek. W międzyczasie okazało się, że nie będę mogła odebrać karty na miejscu, bo z jakiegoś powodu technicznego, nie mogą mi jej wydać w tym momencie. Pan zaproponował, że skontaktuje się ze mną telefonicznie, gdy karta będzie w placówce do odebrania. Po około 2-3 dniach rzeczywiście była do odebrania. Zgodnie z propozycją Pana z Banku złożyłam reklamację na Infolinii Banku, która została uznana i zaproponowane mi pierwotnie warunki zostały zaakceptowane.