Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Dnia 19.04.2013 r. złożyłem wizytę w placówce banku ING w Bydgoszczy, ul. Śniadeckich 23. celem założenia rachunku bankowego.Przed wejściem do banku sprawdziłem czystość okalającego placu była bez zarzutu jak i czystość okien, brak smug czy pomazanych palców. Problemem może stanowić stromy podjazd dla wózków dziecięcych oraz dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.Po wejściu do środka zostałem przywitany przez jednego z doradców, który zaprosił mnie do swojego stanowiska oraz zaproponował kawę, herbatę oraz wodę mineralną po uprzejmej odmowie przeszliśmy do sedna wizyty. W trakcie rozmowy konsultant cały czas nawiązywał kontakt wzrokowy, a jego ton był uprzejmy. Następnie zaś doradca przedstawił pełną ofertę konta DIRECT wraz z kontem oszczędnościowy. Profesjonalnie przedstawił główne zalety konta oraz wynikające z nich korzyści.Poprosiłem konsultanta o przedstawienie dokumenty które należy podpisać. Następnie przystąpiliśmy do aktywacji konta w specjalnie do tego przystosowanym miejsca.Po dopełnieniu wszystkich formalności doradca wręczył mi uprzednio podpisane dokumenty w firmowej teczce, podziękował i zaprosił do ponowne do odwiedzenia oddziału.